MANAGEMENTUL ACHIZIŢIILOR ŞI INVESTIŢIILOR ÎN ROMÂNIA

PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!

MANAGEMENTUL ACHIZIŢIILOR ŞI INVESTIŢIILOR ÎN ROMÂNIA

IMPORTANT !!!!:

“Potrivit art. 68 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, achiziția serviciilor sociale şi a altor servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 se face în următoarele condiții:
- în situația în care valoarea serviciilor în cauză este egală sau mai mare decăt pragul valoric prevazut de art. 7 alin. (1) lit. c), se aplică una din procedurile de atribuire prevăzute la art. 68 alin. (1) lit. a) – g) din respectiva lege;
- în situația în care valoarea serviciilor în cauză este mai mică decât pragul valoric prevăzut de art. 7 alin. (1) lit. c), se aplică procedura proprie prevăzută la art. 101 alin. (2) din H.G. nr. 395/2016.

Astfel, si in cazul in care valoarea estimată a acestor servicii este sub pragul prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va aplica procedura proprie, conform art. 68 alin (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.”

 

NOTĂ:

Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L.& S.C. Standard Management Group S.R.L., pentru derularea programelor de perfecţionare certificate de MMFEŞ şi autorizate de către A.N.C. si pentru Programele de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2019 – Decembrie 2019, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.

 

IMPORTANT:

La sfârşitul programului de perfecţionare, se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la  Programul de Perfectionare si Formare continua ,,MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR SI INVESTITIILOR ÎN ROMÂNIA”

 

GDPR* - Standard Consulting & Standard Management Group , 
colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în 
scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele 
de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra 
sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri 
de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu 
prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele, 
adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă 
ţinem la curent cu activitatea noastră.

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

NOTĂ:

CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.

 

IMPORTANT:

LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.

 

MENŢIUNE :

  • Taxa de servicii hoteliere se modifica in funcţie de perioada de derulare conform Agendă prezentata.
  • Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de  Standard Consulting S.R.L.&  Standard Management Group S.R.L. pentru derularea programelor de perfecţionare certificate de MMFEŞ şi autorizate de către A.N.C., pentru perioada Ianuarie 2019 – Decembrie 2019, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.

SE ACORDĂ GRATUITATE LA

CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR

 

TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:

 833 Ron/ participant/  TVA inclusă

 

PERIOADE DE DESFASURARE:

LUNA  OCTOMBRIE :

HOTEL NEW MONTANA – SINAIA:

  • 24 – 27 Octombrie 2019, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 22 Octombrie 2019;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

HOTEL PALACE – SINAIA:

  • 31 Octombrie – 3 Noiembrie 2019, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 29 Octombrie 2019;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1250 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

 

LUNA  NOIEMBRIE :

HOTEL PALACE – SINAIA:

  • 21 – 24 Noiembrie 2019, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 19 Noiembrie 2019;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1250 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

LUNA  DECEMBRIE :

HOTEL NEW MONTANA – SINAIA:

  • 5 – 8 Decembrie 2019, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Decembrie 2019;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

 

SE ACORDĂ GRATUITATE LA

CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

TRAINER:

Domnul OCTAVIAN CONSTANTINESCU

Specialist, Expert în Investiţii şi Achiziţii Publice

TEMATICA PROGRAMULUI ESTE RAPORTATĂ LA NOILE MODIFICĂRI LEGISLATIVE!

A. INVESTIŢIILE, PROCESUL INVESTIŢIONAL - Factori implicaţi şi responsabilităţi.

1. Elaborarea strategiei în domeniul investiţiilor si achizitiilor publice/sectoriale;

2. Monitorizarea procesului investiţional si intervenţia achiziţiilor în procesul investiţional ;

3. Programarea investiţiilor;

4. Elaborarea şi aprobarea documentaţiilor tehnico-economice pentru obiective de investiţii noi şi pentru intervenţii la obiective de investiţii existente ;

5. Obţinerea avizelor, acordurilor şi a autorizaţiilor aferente realizării obiectivelor de investiţii – obligaţiile ordonatorilor de credite / autorităţi contractante ;

6. Asigurarea finanţării obiectivelor de investiţii cu identificarea posibilităţilor de atragere a partenerilor din mediul privat în procesul investiţional;

7. Aplicarea modalitatilor si tehnicilor speciale de atribuire a contractelor de achizitii publice/sectoriale;

8. Regulile instituite de legislaţia în domeniul atribuirii contractelor de achiziţii publice/sectoriale în cadrul procesului investiţional, armonizate cu directivele europene, excepţii;

9. Participarea partenerilor privaţi la procesul investiţional cât şi accesarea fondurilor puse la dispoziţie de Uniunea Europeană;

10. Managementul contractelor în vederea realizării obiectivelor de investiţii;

B. ACHIZIŢIILE PUBLICE ÎN ROMÂNIA – Modificări şi propuneri.

1.   INSTRUCŢIUNEA Nr. 1/2019 pentru modificarea Instrucțiunii Președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 2/2018 privind ajustarea prețului contractului de achiziție publică/sectorială;

2. O.U.G.  Nr. 16/2019 din 12 martie 2019, pentru modificarea art. 5 alin. (2) din O.U.G. nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii;

3. Ordinul A.N.A.P.  Nr. 1017/2019 din 20 februarie 2019, privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat*);

4. Ordinul A.N.A.P.  Nr. 2717/318/2018 din 27 decembrie 2018,privind revizuirea ratei de actualizare ce va fi utilizată la atribuirea contractelor de achiziţie publică;

5. OUG nr. 114/28.12.2018 Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 1116 din 29 decembrie 2018- Extras referitor la achizitiile publice;

6. INSTRUCŢIUNE Nr. 2/2018 din 21 decembrie 2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială;

7. O.U.G. 45/2018 de modificare şi completare a unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;

8. Lege nr. 98/2016 privind achiziţiile publice – publicată în M.O. nr. 390/23.05.2016;

9. Lege nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale – publicată în M.O. nr. 391/23.05.2016;

10. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii – M.Of. nr. 392/2016;Lege nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică și a contractelor de concesiune și pentru organizarea și funcţionarea C.N.S.C. - M.O. nr. 393/23.05.2016;

11. HG nr. 395/06.06.16 – Hotărâre pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publica/acordul-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;

12. HG nr. 394/06.06.16 – Hotărâre pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publica/acordul-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;

13. H G nr. 866/2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare aprobate prin HG nr. 394/2016 şi prin HG nr. 395/2016

14. OUG nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii – publicata in MO nr. 1004 din 18 decembrie 2017;

15. OUG nr. 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice – publicata in MO nr. 1022 din 22 decembrie 2017;

16. Instrucţiunea nr.1 din 11.01.2017 a Preşedintelui A.N.A.P.;  Instrucţiunea nr.2 din 19.04.2017 a Preşedintelui A.N.A.P. – Principii, modalitati si tehnici special de atribuire a contractelor de achizitii/sectoriale, strategia anuala de achizitii publice/sectoriale, documentatia de atribuire, strategia de contractare, atributiile compartimentului intern de achizitii, atributiile compartimentelor autoritatilor/entitatilor contractante, achizitia directa, cai de atac, derularea contractelor de achizitii publice/sectoriale.

17. Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate

18. Ordonanţa de Urgenţă nr. 39/2018 din 10 mai 2018 privind parteneriatul public-privat.

19. Hotărârea de Guvern nr. 502/2018 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

20. Ordinul nr. 1068/1652/2018 din 4 octombrie 2018 pentru aprobarea Ghidului de achiziţii publice verzi care cuprinde cerinţele minime privind protecţia mediului pentru anumite grupe de produse şi servicii ce se solicită la nivelul caietelor de sarcini.

21. Instrucţiunea nr. 1/2018 din 26 octombrie 2018 privind modul de interpretare a aplicării prevederilor art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

22. Ordinul 1581/2018 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii

23. Ordinul nr. 707/2018 din 3 iulie 2018 privind stabilirea unui mecanism de creştere a competitivităţii companiilor deţinute majoritar sau integral de stat prin intermediul procedurilor de achiziţie publică/sectorială

24. Ordinul nr. 486/2018 privind acordarea voucherelor de vacanţă

UTILIZARE S.E.A.P./ SICAP– noi funcţionalităţi-APLICAŢII: Prezentare sistem – informaţii din partea publică a site-ului:

  • Procedura de înregistrare în sistem, procedura de recuperare/reînoire certificat digital;
  • Prezentare interfaţă după autentificarea în sistem – meniurile principale;
  • Prezentare secţiunea Administrare cu submeniurile ; Prezentare secţiunea „Diverse” şi „Notificări”;
  • Prezentare machete anunţuri (anunţuri de intenţie, anunţuri de participare, anunţuri de atribuire);
  • Document Unic de Achiziţie European (DUAE) – instrucţiuni de utilizare;
  • Organizare procedura simplificată online, licitaţie deschisă online;
  • Organizare licitaţie deschisă online cu faza finală de licitaţie electronică;
  • Organizare procedură de atribuire prin acord cadru cu un singur operator economic;
  • Organizare procedură de atribuire prin acord cadru mai mulţi operatori economici cu reluarea competiţiei în SEAP;
  • Partea practică – accesări aplicaţie DEMO – SEAP. Înregistrare cont acces DEMO;
  • Modificare date secţiune „Profil” – administrare useruri pe cont;
  • Încărcare DUAE în SEAP; Atribuirea procedurilor online (cu şi fără loturi).

DISCUŢII INTERACTIVE, PUNCTE DE VEDERE, SOLUŢII

IMPORTANT:

La sfârşitul programului de perfecţionare, în urma evaluării, se obţine CERTIFICATUL DE ABSOLVIRE pentru ocupaţia ,,MANAGER”( Cod COR 112029 ) recunoscut şi eliberat de MMFPS şi MECTS conform O.G.129/2000 republicată şi SUPLIMENTUL DESCRIPTIV al Certificatului de Absolvire completat cu competenţele dobândite.

 

ALTE INFORMAŢII:

  • SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS
  • SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.

 

IMPORTANT:

LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.

 

NOTĂ:

CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.

 

PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT:

SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!! IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.

 

AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA ! ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE.

Înscrie-te Acum