EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ŞI DE COEZIUNE EUROPENE, ALOCAREA, ABSORBŢIA ŞI UTILIZAREA FONDURILOR EUROPENE 2021 – 2027 PENTRU ROMÂNIA, PROIECTE FINANŢATE DIN FONDURI EUROPENE

PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!

EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ŞI DE COEZIUNE EUROPENE ALOCAREA, ABSORBŢIA ŞI UTILIZAREA FONDURILOR EUROPENE 2021 – 2027 PENTRU ROMÂNIA PROIECTE FINANŢATE DIN FONDURI EUROPENE

 

IMPORTANT: Având în vedere că serviciile de formare profesională ( care se încadrează, conform noii legislaţii la servicii sociale şi alte servicii), se regăsesc în ANEXA 2 a Legii nr. 98 /2016 şi Legii 99 / 2016, Autorităţile contractante achiziţionează aceste servicii prin PROCEDURI SIMPLIFICATE PROPRII, dacă valoarea estimată nu depăşeşte pragul de 3.334.050,00 lei ( Art. 7, alin.1, lit. C din Legea 98/2016).  

 

IMPORTANT !!!!:

“Potrivit art. 68 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, achiziția serviciilor sociale şi a altor servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 se face în următoarele condiții: - în situația în care valoarea serviciilor în cauză este egală sau mai mare decăt pragul valoric prevazut de art. 7 alin. (1) lit. c), se aplică una din procedurile de atribuire prevăzute la art. 68 alin. (1) lit. a) – g) din respectiva lege; - în situația în care valoarea serviciilor în cauză este mai mică decât pragul valoric prevăzut de art. 7 alin. (1) lit. c), se aplică procedura proprie prevăzută la art. 101 alin. (2) din H.G. nr. 395/2016.

Astfel, si in cazul in care valoarea estimată a acestor servicii este sub pragul prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va aplica procedura proprie, conform art. 68 alin (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.”

 

NOTĂ:

Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L.& S.C. Standard Management Group S.R.L., pentru derularea programelor de perfecţionare certificate de MMFEŞ şi autorizate de către A.N.C. si pentru Programele de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2021 – Decembrie 2021, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.

 

GDPR* - Standard Consulting & Standard Management Group , 
colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în 
scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele 
de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra 
sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri 
de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu 
prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele, 
adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă 
ţinem la curent cu activitatea noastră.

IMPORTANT:

LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.

 

NOTĂ:

CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.

 

SE ACORDĂ GRATUITATE LA

CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:

 833 Ron/ participant/  TVA inclusă

 

DISCOUNT- URI ACORDATE:

La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.

IMPORTANT:

La sfârşitul cursului , se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la  Programul de Perfectionare si Formare continua ,,EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ŞI DE COEZIUNE EUROPENE, ALOCAREA, ABSORBŢIA ŞI UTILIZAREA FONDURILOR EUROPENE 2021 – 2027 PENTRU ROMÂNIA, PROIECTE FINANŢATE DIN FONDURI EUROPENE

 

PERIOADE DE DESFAȘURARE CURSURI 

LUNA  SEPTEMBRIE 

SINAIA: HOTEL PALACE

  • 9 – 12 Septembrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 7 Septembrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

LUNA  OCTOMBRIE 

SINAIA: HOTEL PALACE

  • 7 – 10 Octombrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 5 Octombrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
  • 21 – 24 Octombrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 19 Octombrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

 

LUNA  NOIEMBRIE 

SINAIA: HOTEL PALACE

  • 4 – 7 Noiembrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 2 Noiembrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
  • 18 – 21 Noiembrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări –16 Noiembrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

 

LUNA  DECEMBRIE 

SINAIA: HOTEL PALACE

  • 2 – 5 Decembrie 2021, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 29 Noiembrie 2021;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere  – 1450 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

TRAINER

Prof. Univ. dr. ing. NICOLAE POSTĂVARU

International Project Evaluator Director Proiect – certificat nivel A – International Project Management Association – IPMA Membru SENET Project Management (Asociatia Sud-Est Europeană pentru Project Management)

Specialist in Administratie Publica

TEMATICA PROGRAM

  1. Procesul investiţional; Programele de finanţare accesibile in România; Fondurile Structurale;
  2. Alocarea, absorbţia şi utilizarea Fondurilor Europene în perioada 2021 – 2027 pentru România;
  3. Prezentarea Fondurilor Structurale ,a axelor şi subaxele de dezvoltare;
  4. Cadrul de finanţare al Uniunii Europene;
  5. Legislaţia specifică accesării și derulării proiectelor finanţate;
  6. Cadrul general privind asistenţa financiară prin intermediul instrumentelor structurale;
  7. Legislaţia naţională privind implementarea fondurilor europene;
  8. Identificarea programelor de finanţare prin care se pot obţine bani europeni nerambursabili Ghidul solicitantului și criteriile de eligibilitate;
  9. Completarea cererii de finanţare cheltuielile eligibile (Definire, scop si obiective; Planul de activitate;  Bugetare; Planul de evaluare) ;
  10. Utilizarea aplicaţiei MySMIS 2014 : Implementare, achiziţii, contractare, gestionare cont, cereri de finanţare, cereri de rambursare, alte operaţiuni;
  11. Analiza indicatorilor și rezultatelor proiectului;
  12. Analiza termenelor de depunere până la închidere și sustenabilitate;
  13. Analiza manualului beneficiarului;
  14. Stabilirea scopului și obiectivelor; Stabilirea grupului ţintă;
  15. Organizarea echipelor și activităţilor în vederea demarării procesului de scriere a cererii de finanţare, precum și a resurselor în vederea demarării elaborării cererii de finanţare;
  16. Identificarea domeniilor accesibile pentru proiecte private sau publice;
  17. Proiecte finanţate în sistemul european; Tipuri de finanţări şi instituţiile prin care se derulează fondurile;
  18. Finanţări pentru instituţii publice;Finanţări pentru IMM – uri;
  19. Etapele elaborării unui proiect ( conţinutul proiectului; resurse, surse de venit) ;
  20. Reglementări specifice pentru diferitele faze ale proiectului ;
  21. Prezentarea sustenabilităţii proiectului;
  22. Aspecte privind realizarea achiziţiilor în cadrul proiectului;
  23. Graficul GANTT;
  24. Analiza Cost – Beneficiu conform Recomandărilor Europene privind elaborarea proiectelor finanţate din Fonduri Structurale;
  25. Bugetul proiectului – categorii de cheltuieli eligibile;
  26. Stabilirea resurselor materiale și realizarea listei de cheltuieli. Întocmirea planului de achiziţii;
  27. Contractul de finanţare, actul adiţional și notificarea;
  28. Procesul de contractare. Clarificari, corecţii bugetare;
  29. Aspecte privind implementarea, monitorizarea și controlul;
  30. Elaborarea metodologiei și a strategiei de implementare;
  31. Verificarea conformităţii administrative, verificarea eligibilităţii, evaluarea tehnică și financiară;
  32. Tipuri de contracte folosite în cadrul proiectelor ; Tipuri de contracte de lucrări; Lucrări de topometrie ;
  33. Atribuirea şi implementarea contractelor de servicii, furnizare şi lucrări aferente proiectelor de investiţii de tip FIDIC; contractarea şi subcontractarea;
  34. Contractele de execuţie & Contractele FIDIC ; Factorii ce afectează alegerea tipului de contract;
  35. Influenţa / riscul beneficiarului în relaţia cu tipul contractului  de achiziţionare.
  36. Condiţii contractuale generale şi condiţii contractuale speciale;
  37. Întocmirea studiului de fezabilitate, a documentaţiei de avizare a lucrărilor, elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii;
  38. Modalităţi de utilizare aCONTRACTELOR FIDIC în România; Tipuri de contracte de lucrări;
  39. Contractele FIDIC: înţelegerea termenilor contractuali, importanţa contractelor. Clauze contract FIDIC.
  40. Condiţiile de contract FIDIC – model de bună practică în domeniu. Monitorizare contract FIDIC.
  41. Garanţia de bună execuţie şi clauze suplimentare;termene intermediare de execuţie; penalităţi de întârziere.
  42. Modificări la contractele FIDIC. Relaţia contract – departament economic.
  43. Finalizarea unui contract FIDIC.

NOU: INTERACTIVITATE – DISCUTII LIBERE – CONCLUZII

 

ALTE INFORMATII:

  • SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS
  • SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.

  IMPORTANT: LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE. NOTĂ: CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.   PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT: SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!! IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.

AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA ! ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE. Înscrie-te Acum