VA PREZENTAM MAI JOS, CURSURILE DESFASURATE ATAT IN MEDIUL ONLINE CAT SI IN LOCATIILE NOASTRE HOTELIERE DE LA MUNTE – SINAIA 2025
PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!
MANAGEMENTUL CONTABILITĂŢII INSTITUŢIILOR ȘI AUTORITĂȚILOR PUBLICE
CONTABILITATE ȘI GESTIUNE FINANCIARĂ ÎN INSTITUȚIILE PUBLICE ȘI AUTORITĂȚILE PUBLICE
CONTABILITATE ŞI GESTIUNE FINANCIARĂ ÎN INSTITUŢIILE PUBLICE
NOUTĂŢI LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL FINANCIAR – CONTABIL ŞI BUGETAR
SPECIALIST ÎN PLANIFICAREA, CONTROLUL ŞI RAPORTAREA PERFORMANŢELOR ECONOMICE
GESTIUNEA ȘI ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI
IMPORTANT !!!!:
“Prevederile art. 68 alin. (1) lit. h), art. 69 alin. (6) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, stipulează faptul că achizițiile care au ca obiect serviciile sociale şi alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la lege, se atribuie prin utilizarea unei proceduri proprii, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din lege“
NOTĂ:
Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L., pentru derularea programelor de pregătire profesională a personalului si de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2025 – Decembrie 2025, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.
GDPR* – Standard Consulting & Standard Management Group , colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele, adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă ţinem la curent cu activitatea noastră.
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
DISCOUNT- URI ACORDATE:
La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
833 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
CERTIFICARE:
La sfârşitul cursului, se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la Programul de Perfecţionare şi Formare continuă ,,MANAGEMENTUL CONTABILITĂŢII ÎN INSTITUŢIILE ŞI AUTORITĂŢILE PUBLICE, CONTABILITATE ŞI GESTIUNE FINANCIARĂ ÎN INSTITUŢIILE PUBLICE, NOUTĂŢI LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL FINANCIAR – CONTABIL ŞI BUGETAR, SPECIALIST ÎN PLANIFICAREA, CONTROLUL ŞI RAPORTAREA PERFORMANŢELOR ECONOMICE GESTIUNEA ȘI ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI”, emis de Standard Consulting S.R.L. în conformitate cu prevederile H.G. Nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici și O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ (Art. 483, alin. f).
TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM ONLINE DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
750 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
CURSURI ÎN SISTEM ONLINE, PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI ZOOM
TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM ONLINE DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
750 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
PUTETI SOLICITA INFORMATII, LA ADRESELE NOASTRE DE EMAIL:
standard.consulting.onesti@gmail.com
SAU LA TELEFON
MIHAELA: 0744 – 508.108
CURSURI LA MUNTE 2024
LUNA DECEMBRIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 12 – 15 Decembrie 2024, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Decembrie 2024;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2300 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
CURSURI LA MUNTE 2025
LUNA IANUARIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 9 – 12 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 7 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 16 – 19 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 14 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 23 – 26 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 21 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA FEBRUARIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 30 Ianuarie – 2 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 28 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 6 – 9 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 4 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 13 – 16 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 11 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 20 – 23 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MARTIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 27 Februarie – 2 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 6 – 9 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 4 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 13 – 16 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 11 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 20 – 23 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 27 – 30 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA APRILIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 3 – 6 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 1 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 10 – 13 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 8 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 24 – 27 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 22 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MAI
SINAIA - HOTEL PALACE
- 1 – 4 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 29 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 8 – 11 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 6 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 15 – 18 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 22 – 25 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 29 Mai – 1 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA IUNIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 5 – 8 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 12 – 15 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE:
LUNA DECEMBRIE 2024:
9 – 10 – 11 Decembrie 2024
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 6 Decembrie 2024
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
11 – 12 – 13 Decembrie 2024
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Decembrie 2024
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
16 – 17 – 18 Decembrie 2024
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Decembrie 2024
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
18 – 19 – 20 Decembrie 2024
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Decembrie 2024
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE 2025:
LUNA IANUARIE 2025:
8 – 9 – 10 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
13 – 14 – 15 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
15 – 16 – 17 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
20 – 21 – 22 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
22 – 23 – 24 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
27 – 28 – 29 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 23 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
29 – 30 – 31 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
PERSOANA DE CONTACT: MIHAELA – 0744.508108
PROGRAMUL ESTE PREZENTAT DE SPECIALIȘTI DIN CADRUL:
Ministerului Finanţelor Publice – Direcţia Generală de Metodologie Contabilă Instituţii Publice
și Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – A.N.A.F.
TEMATICA PROGRAM:
1. Noutăți legislative începând cu 1 Ianuarie 2024 – Reglementări legislative în domeniul financiar – contabil aplicabile instituțiilor publice.
2. Dezbateri privind legislația în domeniu.
3. Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor
4. Reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice (Omef 3.471/2008)
5. Particularități privind Sistemul național de raportare Forexebug (SNR FXB) : Verificări și validări de formulare efectuate în sistem, Generarea pachetului de situații financiare, Arhivarea și păstrarea documentelor din SNR FXB, Noutăţi privind SNR FXB
6. Proiect OMF pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice
7. Dobândirea și menținerea Certificatului de atestare a cunoştinţelor în domeniul Sistemului European de Conturi (Regulamentul UE 549/2013, Omfp 496/2014)
8. Proceduri contabile. Modele de elaborare
9.Metodologia aplicabilă în conformitate cu Sistemul național electronic de plată online (Decizia nr.34/27.09.2021 a Autorității pentru Digitalizarea României).
10. Transmiterea în format electronic a situaţiilor financiare trimestriale centralizate întocmite de instituţiile publice, cf. OMFP nr. 494/2021.
11. OMFP nr. 410/2021, pentru reglementarea unor aspecte contabile micşorarea numărului de acţiuni deţinute sau reducerea valorii nominale, se evidenţiază în contabilitatea entităţii care deţine participaţiile pe seama cheltuielilor financiare/respectiv a conturilor de active corespunzatoare naturii participaţiei deţinute.
12. NOU!Documentele privind raportările contabile se vor păstra 10 ani, în conf. cu OUG nr. 13/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal și a Legii contabilității nr. 82/1991
13. Ordin nr.103/2019 privind modificarea şi completarea OMFP nr. 923/2014 privind Normele metodologice generale referitoare la exercitarea CFP şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de CFP propriu;
14. OMFP nr.27/2021 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice şi instrucțiunile de aplicare a acestuia.
15. Legea nr.13/2019 pentru aprobarea O.U.G. nr. 89/2018 privind unele măsuri fiscal-bugetare şi pentru modificarea unor acte normative (inclusiv a Codului fiscal). HG privind modificarea anexei 14 la HG nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului.
16. Particularităţi privind închiderea conturilor de finanţare, de disponibil şi stabilirea rezultatului patrimonial pentru instituţiile publice finanţate de la bugetul de stat, local, asigurări, instituţii publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, precum şi pentru activităţi finanţate din venituri proprii. prevederi legale şi etapele care preced încheierea exerciţiului financiar; Structura Formularului P4000 privind inventarul centralizat al bunurilor imobile proprietate privată a statului şi a drepturilor reale supuse inventarierii.
17. Aplicarea Omfp 221/2015 privind trecerea activelor fixe corporale amortizate integral la categoria materialelor de natura obiectelor de inventar. Discutii.
18. Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor (Omfp 2.861/2009). Plusuri şi minusuri rezultate în urma efectuării inventarierii patrimoniului şi înregistrarea acestora în contabilitate.
19. Noul sistem de raportare şi implicaţiile CFG; greşeli frecvente. Particularități şi probleme întâmpinate privind: transmiterea formularelor din sfera raportării situațiilor financiare în Sistemul național de raportare; corectarea erorilor contabile – cazuri practice concrete; corectarea erorilor contabile în cadrul Notelor explicative; evitarea legală a amenzilor legate de reevaluarea activelor fixe corporale; greşeli privind recunoaşterea cheltuielilor instituţiei; pregătirea documentelor verificate prin CFP; reconstituirea unor documente justificative şi contabile; nereguli frecvente privind facturile şi contractele cu furnizorii pentru respectarea obligaţiilor fiscale. Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii; noutăţi legislative valabile în 2021. Reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice; particularităţi. Aspecte noi privind organizarea şi conducerea contabilităţii în instituţiile publice, legate de: întocmirea situaţiilor financiare (Bilanţ şi Anexe); corelaţii între formularele de situaţii financiare; probleme rezultate ca urmare a nerespectării metodologiei privind întocmirea situaţiilor financiare şi a depunerii cu întârziere a situaţiilor financiare; înregistrarea în contabilitatea instituţiilor publice a drepturilor salariale stabilite prin hotărâri judecătoreşti; operaţiuni de consolidare; patrimoniul public şi privat al statului – noi aspecte legislative. Apecte practice referitoare la înregistrarea unor operaţiuni privind venituri şi cheltuieli bugetare, stabilirea rezultatului execuţiei şi a rezultatului patrimonial, împrumuturi, dobânzi, active fixe etc.
STUDII DE CAZ , MONOGRAFII ŞI APLICAŢII PRACTICE.
SE ASIGURĂ SUPORT DE CURS IN FORMAT ELECTRONIC, ÎNTOCMIT DE TRAINERI
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
DISCOUNT- URI ACORDATE:
La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.
ALTE INFORMATII:
- SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS
- SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT:
SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!!
IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA !
ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE.