VA PREZENTAM MAI JOS, CURSURILE DESFASURATE ATAT IN MEDIUL ONLINE CAT SI IN LOCATIILE NOASTRE HOTELIERE DE LA MUNTE - SINAIA 2025
PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!
MANAGEMENTUL INVESTIŢIILOR
MANAGEMENTUL CONTRACTELOR DE LUCRĂRI STANDARD REGLEMENTATE DE H.G. 1/2018
IMPORTANT !!!!:
“Prevederile art. 68 alin. (1) lit. h), art. 69 alin. (6) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, stipulează faptul că achizițiile care au ca obiect serviciile sociale şi alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la lege, se atribuie prin utilizarea unei proceduri proprii, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din lege“
NOTĂ:
Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L., pentru derularea programelor de pregătire profesională a personalului si de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2025 – Decembrie 2025, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.
GDPR* - Standard Consulting,
colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în
scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele
de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra
sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri
de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu
prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele,
adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă
ţinem la curent cu activitatea noastră.
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
SE ACORDĂ GRATUITATE LA
CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
* TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
833 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
CERTIFICARE:
La sfârşitul cursului, se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la Programul de Perfecţionare şi Formare continuă ,,MANAGEMENTUL INVESTIȚIILOR, PROGRAMELE DE INVESTIȚII PENTRU ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ, INVESTIȚIILE ÎN SECTORUL PUBLIC ȘI PRIVAT“, emis de Standard Consulting S.R.L. în conformitate cu prevederile H.G. Nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici și O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ (Art. 483, alin. f).
CURSURI ÎN SISTEM ONLINE, PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI ZOOM
TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM ONLINE DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
750 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
PUTETI SOLICITA INFORMATII, LA ADRESELE NOASTRE DE EMAIL:
standard.consulting.onesti@gmail.com
SAU LA TELEFON
MIHAELA: 0744 – 508.108
CURSURI LA MUNTE 2025
LUNA FEBRUARIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 20 – 23 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MARTIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 27 Februarie – 2 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 6 – 9 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 4 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 13 – 16 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 11 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 20 – 23 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 27 – 30 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA APRILIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 3 – 6 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 1 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 10 – 13 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 8 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 24 – 27 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 22 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MAI
SINAIA - HOTEL PALACE
- 1 – 4 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 29 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 8 – 11 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 6 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 15 – 18 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 22 – 25 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 29 Mai – 1 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA IUNIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 5 – 8 Iunie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 12 – 15 Iunie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE:
LUNA FEBRUARIE 2025:
17 – 18 – 19 Februarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 14 Februarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
19 – 20 – 21 Februarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Februarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
24 – 25 – 26 Februarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 21 Februarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
26 – 27 – 28 Februarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 24 Februarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
LUNA MARTIE 2025:
3 – 4 – 5 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 28 Februarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
5 – 6 – 7 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
10 – 11 – 12 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 7 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
12 – 13 – 14 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
17 – 18 – 19 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 14 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
19 – 20 – 21 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
24 – 25 – 26 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 21 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
26 – 27 – 28 Martie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 24 Martie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
PERSOANA DE CONTACT: MIHAELA – 0744.508108
TRAINER:
Prof. Univ. dr. ing. NICOLAE POSTĂVARU
Specialist in Administratie Publica
Internaţional Project Evaluator, Director Proiect (nivel A)
Internaţional Project Management Association – IPMA
Membru SENET Project Management
( Asociaţia Sud- Est Europeană pentru Project Management)
TEMATICA PROGRAM:
Managementul investiţiilor; Investiţia şi dezvoltarea ei;
1. Investiţia în concepţia economiei de piaţă vs. concepţia existentă;
2. Managementul proiectelor;
3. Procesul investiţional - Programele de investiţii;
4. Tehnologia investiţională; Schema logică a investiţiei;
5. Economia investiţiilor; Indicatori economici pentru investiţie;
6. Legislaţia investiţională – factor determinant în investiţii;
7. Concepte de fundamentare:
- care este scopul produsului?
- bazele proiectului de investiţii
- informaţia: colectare, prezentare, decizia de a investi.
8. Justificarea investiţiei:
- stabilirea justificării şi a riscului investiţiei;
- aprecieri asupra costurilor estimate;
- costul iniţial / analiza beneficiului.
9. Răspunderile expertului în contractele investiţionale;
10. Echipa pentru contractele investiţionale;
11. Investiţii în programe structurale;
12. Produse investiţionale;
13. Programele de finanţare accesibile în România; Fondurile Structurale; Axele de dezvoltare;
14. Tipuri de finanţări şi instituţiile prin care se derulează fondurile; Ghidurile de finanţare;
15. Finanţări pentru instituţii publice; Finanţări pentru IMM-uri;
16. Contractele de servicii şi contractele de consultanţă;
17. Contractele de lucrări;
18. Condiţii contractuale generale şi condiţii contractuale special;
19. Monitorizarea contractelor;
20. Arhivarea contractelor;
21. Auditul contractelor;
22. Răspunderile expertului în contractele investiţionale;
23. Competenţe în project management; Echipa de proiect, organizare.
24. Contractul ca proiect.
Managementul calității în construcții.
- Principalele elemente de cadru legislativ in vigoare in Romania privind calitatea in domeniul
- Tipuri de Organizații, Proiecte de Construcții, Ciclul de Viată al Proiectelor de Construcții;
- Aria de Cuprindere a Proiectelor de Construcții;
- Definirea Activităților, Estimarea duratei Proiectului, Drumul Critic;
- Documentația privind calitatea ce trebuie asigurată în cadrul managementului proiectelor de
construcții;
- Comunicarea cu autoritățile relevante (ISC, ISU, etc);
- Estimarea Costurilor, Bugetarea Costurilor, Controlul Costurilor;
Managementul contractelor de lucrări standard/reglementate de H.G. 1/2018:
- Tipuri de contract
- Managementul Contractului vs. Administrarea Contractului
- Managementul Riscului: Riscul contractual; Riscul în contractele standard naţionale;
- Diriginte santier/Supervizor: Definiţie, numire;
- Rolul Diriginte santier/Supervizorului;
Responsabilități;
- Ordinele Administrative / Instrucțiunile Supervizorului.
- Activități în timpul derulării Contractului de lucrări: Modificări ale Lucrărilor/ Documente
aferente/ Revendicări şi Soluționarea Disputelor:
- Procedura obținerii Deciziei Supervizorului/ Supervizorul în soluţionarea disputelor şi
arbitraj
- Recepția Lucrărilor şi Perioada de Garanție: documentele de recepție, cartea tehnica a
construcției, urmărirea comportării in exploatare si intervenții in timp.
- Suspendarea Contractului de lucrări
- Activităţi la încetarea / finalizarea Contractului de lucrări.
- Răspunderea Supervizorului.
- Nereguli si evitarea acestora.
EXERCIȚII PRACTICE, STUDII DE CAZ
DISCUŢII, SPEŢE, PUNCTE DE VEDERE, INTERACTIVITATE
ALTE INFORMATII:
- SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS.
- SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT:
SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!!
IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA !
ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE.